Tillbaka! :)

Okej, nu är man tillbaka efter en riktigt trist och ledsam period. Allt blir bättre, eller hur?
Min arm är fortfarande bruten men det börjar läka. Nu är det ungefär två veckor kvar tills jag får ta bort skenan. Jag längtar! I morgon ska jag till sjukhuset och röntka armen, och se om det har blivit bättre, hoppas!

För er som fått för er att jag ska bli Bomhusbo så kan jag bara säga: Glöm allt jag sagt. Glöm alla ord, glöm alla känslor, glöm allt. Jag ska glömma att jag någonsin spenderat tre månader där borta. Det känns verkligen skönt att vara hemma i Forsbacka igen. Jag är Forsbackabo, en stolt sådan! Utan ladis, utan våran stora gräsmatta, utan att bada på sommaren, och utan att plocka körsbär hos mormor, utan att se det lysa i storgatans fönster i vinter, utan att spendera jul hos mormor... Det hade jag aldrig stått ut med. Nej, Forsbacka kommer inte kunna bli av med mig på ett tag till!

Föresten.. Jag vet att allt är riktigt tråkigt nu utan att jag lägger ut bilder, men det kommer. Eftersom min mobil blev stulen på skolavslutningen så var jag tvungen att ta pappas gamla. Det är inga fel på bilderna alls, men det är en nokia, och jag fick ingen sladd med. Ska försöka att leta efter en sladd ute i någon affär, för jag vill verkligen lägga ut alla dom.

m
Familjen är det bästa <3


Kommentarer
Postat av: Alex

haha. Skönt att veta att forsbacka tar sitt ansvar hehe:p Jo. Jag tror jag vet vem du är. Har sett dig i forsbacka. Men du är nog ett antal år yngre än mig tror jag.

2009-09-24 @ 18:40:24
URL: http://alexsoderberg.blogg.se/
Postat av: Alex

Hur kan du veta vem jag är föresten? :P

2009-09-24 @ 18:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0