Riktigt dålig uppdatering, jag skäms!

Okej, jag måste bara be om ursäkt för att jag inte har skrivit på hur länge som helst. Men som ni kanske vet så har jag brutit armen. Min högra arm dessutom. Så jag har väldigt svårt att skriva. Jag har dessutom svårt att klä på mig, svårt att gå på toa, svårt att tvätta mig, svårt att sminka sig. Men man får kämpa med alla de där sakerna med ett leénde, det kunde faktiskt ha blivit värre när jag ramlade av hästen.

Men i alla fall, så ska jag till skolan nu. Jag är riktigt trött på det faktiskt. Jag är inte trött på skolan över huvud taget, utan jag är trött på att ta andras anteckningar, och jag är trött på att skriva som en sjuåring. Men såklart så får jag göra allt det där med ett leénde med. Men nu måste jag skynda mig. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0