Inget att säga?

Jag har typ ingenting att säga just nu.
Jag går ständigt runt och har ont i magen hela tiden, är hungrig dygnet runt. Är det normalt när man käkar gi? Jag antar att det är värt det i alla fall. Jag har inte ätit godis, druckit läsk eller ätit mackor på 4 dagar nu. Det är mycket för mig. Men i stället så äter jag en hel del frukt. Det är inte heller så bra. Det är mycket socker i frukt. Och det lär jag ju inte bli smal av i alla fall. Jag måste sätta en regel att äta bara en frukt om dagen. För idag har jag ätit 4 frukter. Men nu ska jag inte sitta och tjata om vad jag äter hela tiden. Det är ju faktiskt en personlig blogg, och då kan jag skriva om vad jag vill. Jag och Linnea fick i uppgift att gå till Hemsta idag fram och tillbaka på idrotten, men tyvärr så tog vi bussen. Var inte detta höstens kallaste dag så vet jag inte vad. Min idrottslärare säger att nästa gång på idrotten, även om inte armen har läkt, så kan jag i alla fall vara ombytt och träna benen på gymmet. Jobbigt att bli svettig under skenan. Usha!
På torsdag så hoppas att jag får mina linser ifrån Linda. Eller, egentligen hennes linser, men jag får dom.
Nu är det exakt 18 dagar och några timmar kvar tills taxin kommer och hämtar oss här i Forsbacka.
Kan man längta mer?
Jag hade tydligen en hel del att säga, haha. Men vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0