Hat, längtan och kärlek

Nu har mamma bokat resan och vi drar iväg om exakt tre veckor och två dagar. Fyfan vad jag längtar! Tunisien, here we come!

Jag är hungrig föresten. Åt ingen lunch idag i skolan och jag klarar inte av att vara utan mat. Mamma kommer hem om cirkus en timme och då blir det varma mackor framför tv:n. MUMS!

Detta meddelande är tillägnat till en person även om du läser det eller ej:
Jag hatar dig, jag trodde verkligen att vi kunde lita på dig, och vi trodde att du skulle vara en del i vårat liv, men nej, dra tillbaka till ditt ex, gör det du!
Men samtidigt så vill jag säga tack. Du gjorde det på fel sätt men du gjorde något bra. Hon är sjukt mycket lyckligare utan dig, hon förtjänar verkligen någon bättre. Svar på frågan: Jo, du är verkligen hjärtlös!

(bilden har ingenting med texten att göra)   Jag saknar er <3


Kommentarer
Postat av: Alex

Ja. Eller jag vet inte. Jag har nog aldrig direkt berättat för någon om min läggning utan en dag var jag tillsammans med en tjej sen var det inge mer med det. Du behöver inte känna någon press inför att berätta för människor vilken läggning du har. Den dagen dom frågar så svarar du bara helt normalt och om dom stannar så inser du att dom personerna är bra att ha i din närhet. För dom ser dig för vem du är, inte vilket kön den du älskar råkar ha.

2009-09-25 @ 21:33:33
URL: http://alexsoderberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag saknar dig också!

2009-09-26 @ 21:13:30
URL: http://mmorganwahlundd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0