Elektroniken tar över! :)

Okej, jag var ju med Marika igår. Vi kollade först på film. Men då somnade hon och sov under mer än halva filmen. SUCK. I alla fall så spelade vi spel sen, men hon fattade ingenting eftersom hon bara satt och msn:ade hela tiden. Tur att jag vann då, hade känt mig helt jävla värdelös om jag förlorade mot någon som inte ens hängde med. Tur att bastun finns i alla fall! I bastun finns inge elektronik, så då kunde hon äntligen vara social. Puss på det!

Efter det så var jag tvungen att logga in på msn en snabbis. Var tvungen att reda ut vissa saker, men jag vet tyvärr fortfarande inte om vi redde ut det? Aja, men då var det tjat av marika om att få logga in, snabbt skulle det gå! haha, tur att man vet varför i alla fall. Somnade snabbt efter att hon hade tagit datan ifrån mig, och fick reda på nu på morgonen att hon hade suttit uppe till 4 och chattat med en viss person, haha :)

Jag får grymt mycket minnen av våra kompiskvällar för typ 2 år sedan. Saknar inte ni det med?
Jag vill börja med det igen!

Nu har jag ätit nyttigt i ett dygn. Druckit mycket vatten och yagit promenader har jag gjort med. Idag skulle vi egentligen firat Tobbe, men jag pallar inte att följa med dit. För det första så har jag läxa att göra och för det andra så är jag livrädd för att inte kunna motstå frestelsen av kakor och sånt, det är så de första veckorna! :(

Jag har bestämt mig för att väga mig varje lördagsmorgon. Igår vägde jag 91,2 ! Undra vad nästa lördag visar ? :) Vad tror ni?

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0