Börja om från början.

Just nu har jag inte fått reda på om Linnea kommer hit eller inte. Det visar sig. I alla fall så blir det kycklingsallad idag. Riktigt sugen på det är man! Mamma och jag var på promenad nyss och hälsade på morfar på kyrkogården. Eftersom det nyss var prick 5 år sedan han dog så fanns det redan en hel del blommor där. Vi fick nästan inte plats med våra. Han var verkligen omtyckt!

Jag vet att jag har sagt en hel del att jag ska börja träna, gå ner i vikt osv. Men det har inte varit någonting jag har hållt. Men jag måste verkligen börja igen. För jag mår inte bra av det här. När min arm har läkt så ska jag börja simma fram till januari. Då blir det både simning och gym. Jag ska inte börja till 100 % med GI, utan det jag ska tänka på är att äta mer kött, fisk och ägg, och mindre kolhydrater, HELST inga alls, men jag får göra undantag.

Positiva saker med mig just nu:
Jag har börjat spara ut naglarna
Min självkänsla börjar öka
Jag ska snart utomlands och bli brun
min naturliga hårfärg börjar komma fram helt och hållet
håret växer snabbare än förr
min arm börjar läka

Negativa saker med mig själv:
Jag väger mer än någonsin
Min dubbelhaka och mina kinder är jättestora
jag vet inte längre om jag kommer få G i idrott
Mina nagelband går hela tiden sönder eftersom jag river på det
jag väger 91 kilo

Min mardröm är att gå över 100-strecket, jag vill verkligen inte det. Först vill jag gå ner så att jag står på 80 någonting. Sen någonting på 70. Jag vet inte om jag någonsin skulle kunna väga något på 60, men jag SKA i alla fall väga under 75. Under höstlovet, när jag nyss kommit hem ifrån tunisien, då köper jag hårförlängning. Och när jag väger under 80, helst 75, då piercar jag naveln. Jag önskar verkligen att jag kan gå ner dit.

Nu ska jag städa!


Kommentarer
Postat av: helena

du är fin precis som du är! :)

men vi kan försöka gå ner 10 kg var och när vi klarat det firar vi med.. tårta? haha :D deal?

2009-09-26 @ 20:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0