Välkommen till min nya blogg!

Jag har planerat länge att göra en ny blogg, helt anonym. Fel personnr, fel namn, allting. Men sen kom jag på: Vad spelar det för roll vad alla vet om mig? Så därför tänker jag göra så att den här bloggen förblir icke-anonym. Mitt namn är inte mindre än Lizette, efternamnet behåller jag för mig själv. Min skostorlek är 39, jag älskar barn och ja, jag bor i Gävle. Du kommer under tiden du läser min blogg få reda på varför jag är som jag är, och vad jag har för mål med livet. Du ska få veta mina önskningar, och jag kommer under tiden jag skriver i denna blogg kryssa för när jag har klara något. Här kommer några mål som jag vill klara innan året är slut:

*Skaffa hårförlängning i ungefär min naturliga hårfärg

*Ordna en maskerad

*gå ner i vikt så jag ligger under 80-strecket

*Klara mina skolarbeten så jag slipper gå om

Jag kommer att berätta om hur allt går och du kommer även att få veta mer om mig och min bakgrund, varför jag alltid har varit mobbad och varför jag älskar när folk säger att jag är konstig. Men en sak i taget, eller hur?

Kommentarer
Postat av: Myaraq

Jag får alltid höra att jag är konstig, märklig, sjuk i huvudet och galen.



Jag slickar åt mig alla ord som beröm. Tror det är enda rätta saken att göra.



Men du? Välkommen till din nya blogg, du med.

2009-07-18 @ 23:45:49
URL: http://myaraq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0