Trött!

Nu är jag riktigt trött och ska strax gå och lägga mig. Robban sover här i natt. Vi har suttit vid en varsin dator och spelat The West. Fatta trött mamma är på oss spelnördar! Jag har tränat riktigt bra på ett av proven i alla fall, så nu kan jag det skapligt. efter det provet så har jag kvar:

#Prov fritidskunskap
# Sammanfattning
# Muntlig engelsk film-redovisning
# Instuderingsfrågor fritid
# 4 st studiebesöksrapporter 
# bokredovisning svenska

Låter det enkelt?
Om jag säger såhär. Jag har mindre än tre veckor på mig att göra allting. Önska mig lycka till!

Om 17 timmar går jag och väntar på bussen som tar mig till stan. Det är ju årets sista sommarkväll då! :D Ses någon?
k
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0