Tillbaka igen!

Som du vet så har jag varit i Jämtland, och faktiskt så hade jag inget internet där så jag kunde tyvärr inte skriva någonting i bloggen. Hoppas inte att mina få besökare blev allt för ledsen. Nu är man hemma igen och jag känner mig riktigt nere. Snart ska jag dra iväg till en kompis en sväng, skönt ska det bli! Jag har gått upp jättemycket i vikt och min mens är mer än en halv månad sen. Nej, jag kan inte vara med barn. Då måste man ju ha sex med någon först, eller hur? Det var flera månader senast jag hade sex och det var med en tjej. Hur går det till? (ja, jag gillar tjejer)

Tyvärr så kan det vara så att anledningen till att mensen är slut är att jag är för tjock. Jag väger faktiskt nästan 90 kilo. En person i min längd ska väga 73 kg. jag behöver alltså gå ner 15. Kan väl inte vara så svårt? I alla fall så MÅSTE jag börja äta nyttigt nu, och motionera, simma, cykla, spela tennis och äta bara mat från djurriket och sallad. Det är mitt liv de närmaste månaderna. SUCK! Men vill man vara fin så får man lida pin. Jag känner mig oerhört ful nu för tiden, och det stör jag mig på enormt mycket!
Jag skriver nog mer i kväll någon gång. Jag tänker inte äta nå mer idag föresten!

Kommentarer
Postat av: <---

Hej

Trevlig blogg du skapat.

Ha det bäst.

2009-07-23 @ 18:18:44
URL: http://smalbloggen.blogspot.com/
Postat av: Therese,mamma till Nellie

hej! Tittar in och ser att du vill gå ner i vikt, verkar vara ditt mål. Har du provat Gi metoden? Efter jag varit gravid gick ja upp 17 kilo, jag gick ner allt på mindre än 6 månder med hjälp av GI metoden, ett tips! Jag kommer fortsätta följa din blogg! :) Kramar!

2009-07-23 @ 18:26:13
URL: http://nelliebellibus.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ska bli spännande att följa dig.. jag hoppas du kommer blogga om det :) Lycka till!!

2009-07-23 @ 18:26:16
URL: http://nat0.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0