Harry potter!

okej, jag kanske är lite sen, men nu har jag som många andra också sett den senaste Harry Potter. Och eftersom jag är ett stort fan så måste jag säga att jag skäms lite för att jag såg den så sent. Men i alla fall.. så kunde jag nästan inte hålla in tårarna när Dumbeldore dog, usha! Och nu börjar det hända saker mellan både Harry och Ginny och Hermyony (stavning) och Ron! Tur att jag vet hur sista filmen slutar. Annars svimmar man väl när jag ser den! haha.

Men i alla fall så har mamma och jag haft en riktigt trevlig dag. Först åt vi kina-mat och sen kollade vi På Harry Potter. När den var slut gick vi ut och fick hämtning av Robban. Skönt att slippa åka buss. Då åkte vi och handlade lite och när vi kom hem så åt vi glass! jag ville jättebestämt att vi skulle kolla på första Harry potter filmen, men det ville inte mamma. Men eftersom jag är så snäll och söt så får jag alltid som jag vill (undra om det kan bero på någonting annat?)! Men tröttnade dock efter halva filmen och bestämde mig för att sitta och spela GH i några timmar i stället. Jag kör på medium nu och har bestämt mig för att börja spela på hard snart. Går fan inte!! Så nu sitter man här och har kramp i armarna från den där dumma gitarren. Men faktiskt så är det jag som får skylla mig själv:)

Nu känner jag att jag hade aldeles för mycket i hjärnan, och sitter nog därför och tråkar ut er med att massa töntiga saker, så därför känner jag att jag ska gå och lägga mig, är faktiskt riktigt trött, och jag har skolarbete att sköta i morgon innan mormor och Johan kommer och äter middag hos oss. Hör av mig i morgon när jag har tid och lust. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0