GI starts today!

Nu börjar mitt nya liv. Eller liv och liv, en månad kommer jag syssla med det här i alla fall. Om mindre än en månad börjar skolan och jag hoppas verkligen att jag kommer fortsätta med det när skolan börjar. Jag gick ner 2 kilo på en vecka förut. Det betyder att jag kan gå ner 8 kilo på en månad nu. Men eftersom jag inte tränade sist så räknar jag med att jag kan gå ner minst 10 kilo den här gången. Så fort mensen är slut så börjar jag simma. Och så fort skitvädret är borta så börjar jag spela tennis. Sen blir det promenader en gång om dagen också. Jag skuter inte upp det, jag väntar bara på bättre tider. Jag måste väl få ha kommit igång en dag i alla fall? :)

Nu blir det Starwars-spel med plastsyskonen snart. Först måste jag in och spela The sims ett tag :) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0