Urinvägsinfektion

Jag vet att jag inte har uppdaterat på länge, men jag har verkligen inte orkat. Jag har sovit hos Alex i helgen, det var mys! Jag sov två timmar från lördan till söndan också åt vi inte heller någonting. Jag känner mig inte ens hungrig längre, det är det som är det konstiga. Jag vägde mig i morse och då vägde jag prick 86. Fast i och för sig så hade jag inge mat i magen då heller. Har nyss tagit en omelett, jag funderar faktiskt på att börja med gi igen. Det hjälpte ju för mig. Då kanske jag får min navelpiercing till våren ändå! :)

Jag har urinvägsinfektion föresten! Fast det börjar gå över nu, så i morgon ska jag till praktiken. Gårdagen var jobbigast. Jag hatar sånt där, jag var kissnödig hela tiden och det kändes verkligen som att jag höll på att kissa på mig, men när jag väl satt mig på toan så kom det inte en droppe. Men nu är det bättre, jag är inte kissnödig hela tiden, men jag har ont! Nu har mamma köpt citron, så det blir mycket citronvatten och ett varmt bad för mig.

I lördags träffade jag Lotta och hennes bäbis föresten, hon är så söt! :) Jag gav henne min present då, jag hade köpt en mössa och två par strumpor. Jag längtar verkligen tills nästa gång jag får träffa dem! Elvira kissade ner Alex filt, det var riktigt kul!

Nu ska jag ta ett bad medans mamma har datan. Efter det så måste jag faktiskt börja att göra läxa, nu är jag sådär seg när det gäller skolarbete igen! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0