Sjuk?

Åh, gud vad jag är slarvig med att uppdatera nu för tiden!

För det första så tänkte jag säga grattis till Lotta som fick sin Elvira i Fredags! Jag vet att det kommer sent, men grattis ändå. Sötaste ungen jag sett på länge, det kan jag lova! :)

För det andra så tänkte jag säga grattis till mamma, eftersom hon har fått fast jobb. Åh, vad skönt det känns. Annars hade hon varit arbetslös i mars. Nu är det inte omöjligt att vi åker till Tunisien igen! :)

I alla fall så är jag hemma idag. Jag vaknade flera gånger i natt av att jag kallsvettades och mådde illa, så jag har inte sovit så jättemycket. När jag vaknade på morgonen så hade jag en stor klump i halsen. Jag vet inte vad det är för fel. Tänk om det är för att jag slarvar så mycket med att äta mat och dricka vatten. Jag måste börja sköta det! Igår var jag på köpis med mamma och eva.jag köpte: Busskort, påtankning på mobilen och nya skor. Det behövdes verkligen, mina var det ju hål i så det rann in vatten och lera i dem. Eva köpte en bh också. När vi var klar där så åkte vi hem till Eva och kollade på film. Jag gillar nog svenska filmer ändå, det visste jag inte tidigare ;) Nu ska jag faktiskt ta någonting att äta. Jag vet inte om jag ska ta en macka eller om jag ska äta riktigt mat. Vi får se! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0