Rumpvideo + helgen :)

jag har verkligen haft en riktigt trevlig helg! I fredags sa jag ju nog att jag skulle ha myskväll. Men tror ni att det blir av eller? Nej, det blev fest i stället :D Asså, jag lovar verkligen, det var typ 40 pers där, i hans lilla 1:a, man kunde knappt stå upp. Men till slut så blev det för mycket, så han var tvungen att skicka ut dem. Men ingen lyssnade, det blev bara en massa tjafs. Han försökte skicka ut dem i en timme, och sen kom polisen. När polisen kom så stack alla människor såklart. Förutom alex, Marcus, jag, nikki, eva, Mimmi och två till. Sen drog Mimmi och de andra två ner på stan, och Marcus, Alex, nikki och någon annan kille drog hem till Tb. Jag orkade inte följa med eftersom jag visste att jag inte skulle kunna sova på hela natten då. Så jag drog hem till Linda och sov hos henne. Det var riktigt skönt!

Linda hade tydligen råkat ha alarm kl 6 på morgonen så det höll på och ringde i en timme. Linda stängde aldrig av det heller utan hon snozade, fast vi inte ens skulle gå upp den tiden! Shit, vad less jag blev på henne då, jag var trött! Men i alla fall så ringde min väckarklocka kl 10 och då var jag tvungen att gå upp. Jag är ju konfirmandledare och jag skulle möta min konfirmandgrupp i Valbo kl 1. Det var riktigt kul! Jag hade inte träffat dem alls eftersom jag hoppade in senare i år. Jag har faktiskt lärt mig några namn redan, brukar vara helt kass på namn. Emma, isabell, Emelie, Kalle, Axel, andreas, viktor och Fia. De namnen kommer jag ihåg än så länge :) Men i alla fall så var det meningen att vi skulle komma till Mikaelsgården av en anledning, och det var för att några i våran grupp hade fotbollsmatcher att spela. Så där satt vi inne i sporthallen ifrån kl 21 tills klockan blev över 1. Vi somnade inte förän tre och sen skulle vi vakna kl halv 9. Det var lite jobbigt! Innan det var match så skulle konfirmanderna också spela upp en julpjäs. Det var trevligt att se, även om det bara var en person som tog det så seriöst. Men han levde in i den där rollen så han kunde spela för alla!=)

Vi satt och diskuterade en viss persons blogg, jag och några personer, jag tror ni förstår vems jag menar. I alla fall så var det några konfirmander och ledare som satt och kollade på en viss "rumpvideo". Vi kunde verkligen inte göra annat än att skratta! Det är verkligen patetiskt, och man undrade också vad han hade för fläck på kallingarna, vi får väl anta att han slarvat lite med tvättningen ;)

I morse efter vi hade ätit frukost så fick jag skjuts till Forsbacka kyrka. Och där var det barnlucia, underbart att se. Självklart såå falskt, men fortfarande fint :) Nu kom jag hem för en timme sedan och planerar att bara ta det lugnt och vila ut hela dagen, har faktiskt inte sovit så mycket i natt. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0