MIN VIKT

Okej, min plan om att gå ner 7 hg under den här veckan lyckades jag inte så bra med. Tvärtom, jag har i stället gått upp lite grann. Fan för alla pepparkakor de bjuder på på zoo. Vore det inte för dem så kunde jag kanske stått kvar på min förra vikt i alla fall. Och vore det inte för gårdagen så hade jag gått ner i vikt. Igår bakade mamma hemlagad pizza. Underbart gott, men tyvärr väldigt onyttigt. Sen blev det efterrätt efter det också. SUCK. Men så jättemycket har jag inte gått upp, men jag står inte på en 6:a efter 8:an längre! Jag väger 87,1. Åh, jag hatar den där 7:an! Nu måste jag ta det lugnt den här veckan så jag kommer ner till 86 någonting igen. Det kändes bra att se vågen stå på någonting annat än den brukar. Men i alla fall.. Idag vet jag faktiskt inte vad jag ska göra. Jag måste få tag i Alex för att se om det blir något hemma hos Marcus ikväll. Blir det inte det så kanske det blir något hos Alex. Jag vill ta med mig Eva dit, det var länge sedan hon var där. Men som sagt, jag vet inte hur det blir eftersom Alex troligen sover eller sitter och spelar cs just nu. Ska nog ringa honom snart. Nu ska jag äta frukost, nej det ska jag inte för det blir mat om nån timme, jag kan stå ut tills dess! :)
Igår fick jag höra från både moster och mormor att det syntes att jag hade gått ner i vikt sedan sist, det kändes skönt att höra! Förra helgen sa Alex också att han tyckte att jag såg smalare ut. Me like that! :)
Vi hörs! ;)


Kommentarer
Postat av: anonym

Du kämpar bra och det börjar synas på dig.Ta det lugnt bara så ordnar sig allt.

Gör det inte för någon annans skull,bara DIN egen!!

Framförallt du är HEL som människa och tänker på andras bästa..Du dömer ingen människa,som vissa andra som bloggar som bara pratar om hur dåliga alla är pga av deras utseende. Men aj aj stackars människa säger ..(allt kommer tillbaka till dom själv en dag)

Du fixar vikten det är ingenting(i jämförelse) Kärlek till Dig!!

2009-12-06 @ 09:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0