min dag

Tänkte berätta vad jag har gjort under dagen.
Kl 10 var det skolavslutning i aulan. Den slutade kl 11 och då sa vi hejdå till alla lärare och begav oss ner på stan. Vi stannade där i 20 minuter och sen stack vi vidare till Estraden och kollade på talangjakt. Ganska segt. När vi var klar där så trodde jag att jag äntligen skulle få åka hemm till Robin och ta det lugnt ett tag. Men nejdå! Då ska han kolla på kläder, vilket råkar vara en av de tråkigaste sakerna jag vet, killkläder är extra tråkigt eftersom det kan jag inte ett skit om. Men i alla fall så hjälpte han mig att i sista stund hitta något snyggt att ha på julafton och eftersom jag gärna inte klär mig i klänning så fick det bli ett par tights, ett vitt linne och en vit tröja/stor t-shirt med snyggt märke på över. Tröjan har korta stora ärmar, den är i och för sig stor överallt, förutom längst ner, vid låren sitter den lite tightare. Eftersom jag verkligen älskade de där kläderna så hörde jag med mamma om hon kunde köpa det där till mig i julklapp, och eftersom hon inte var klar med mina julklappar så kunde hon det. TACK MAMMa! :) så hon köpte kläderna, och de var faktiskt billiga. blev någonting på 500 sammanlagt. Efter vi hade handlat så bjöd mamma mig och Robin på mat uppe på flanör. Gott var det! :)

I morgon ska jag kolla på när Robin köper julklappar, sen ska vi köpa en varsin julklapp för 20 kr och gå upp till RFSL-cafét och byta julklappar med folket där :) Nu ska jag sova. Puss


Såhär ser tightsen och linnet ut. Hittade ingen bild på t-shirten men det kommer bild sen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0