Juletid.

Eftersom det är juletid ju så är det tyvärr väldigt lätt att gå upp i vikt. Det fikas på lussebullar, pepparkakor, knäck och en massa ischoklad. Och mer lär det väl bli i morgon på självaste julafton! Jag har i alla fall vägt mig nu och jag står på 88 igen. Jag trodde att jag hade gått upp till 90, så jag får vara glad att det inte stämde. Men i alla fall så ska jag berätta en rolig sak. Mamma har lovat mig att hon ska köpa ett klädesplagg var 3:e kilo jag går ner. Det blir troligen inge mer kläder innan nyår av henne då, men innan musiktävlingen så kommer jag nog ha fått 2-3 klädesplagg. Skönt att känna sig motiverad för en gång skull. Jag längtar till den dagen då jag använder medium på kläderna (38-40)

Nu ska jag fortsätta kolla på tv :D

Kommentarer
Postat av: Bögjävel

God jul! :)

2009-12-24 @ 01:10:39
URL: http://mmorganwahlundd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0