dålig uppdatering.

Det var ett bra tag sedan jag skrev och det ber jag så mycket om ursäkt för. Jag känner mig fortfarande inte på humör för att blogga men jag känner att jag i alla fall måste slänga in ett kort inlägg och besätta vad som hänt under veckan. I tisdags så följde jag med Linnea till någon kille som hon skulle träffa. Efter det så stack vi till Alex och hälsade på ett tag. Sen kom jag på att jag ville stanna kvar under natten, och självklart blev jag sjuk. Så jag stannade där två nätter och var hemma från skolan. När jag blev frisk (torsdag) så åkte jag hem till Forsbacka och hade julklappsbyte och åt julbord med släkt och familj. Trevligt! :D Just nu känner jag att jag börjar bli lite smått förkyld i stället, det kliar i min näsa hela tiden och det vägrar sluta. Jag bara väntar på att en nysning ska dyka upp. Nu ska jag vara social med min mamma ett tag, ska nog kolla om det blir någonting bra på tv. I morgon åker jag nog in till Ove och städar lite. kan behövas lite pengar. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0