BILDER :D

Hur har jag bestämt mig för att lägga in lite fler bilder. Jag vill ju egentligen ha en ganska personlig blogg, men den blir hur opersonlig som helst när jag inte lägger inte några bilder på mig, min familj eller mina vänner. Så här kommer lite bilder som jag har tagit nyligen, men också för någon månad sedan:


Cassandra - Evas brorsas mellersta dotter


Nathalie - Evas brorsas yngsta dotter
Har tyvärr ingen bild på Linnea, den äldsta dottern. Det kommer!



Några månader gammal bild på mig.


En bild jag tog på Fredde i skolan


Söt bild jag hittade på Alex :)


Mina sötnosar! :D


Tänkte avsluta med att säga att jag älskar dig <3
Och ja, jag har större tuttar än dig;) puss


Kommentarer
Postat av: A

Gör bloggen mer personlig också så blir det roligare för alla dina läsare att brsöka dig :)

2009-12-04 @ 23:56:36
URL: http://alexsoderberg.blogg.se/
Postat av: sandra

du är så fin :D haha känner du han killen , den blonda, på bilden mina sötnosar? ;D <3

2009-12-05 @ 14:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0