<3

Fyfan vilken idiotisk morgon! gårdagen var nice, men nu är det jobbigt att vara i Bomhus. Lyssna på två ungar som bråkar med varandra hela dagarna, nä, jag har bättre för mig! Speciellt när dom som bråkar är 11 och 13 år, då är det bara för mycket. Hade förväntat mig att man är lite mer mogen i den åldern.

Aja, igår hade jag en jättetrevlig dag! Förutom att jag var hos tandläkaren och lagade en tand så hade jag jättekul! Med stöd ifrån Emma så gick allt mycket lättare! Fast så ont har det nog aldrig gjort, usha. Och nu har man en till tand att laga på fredag. Hoppas man får någon med sig då som stöd. Men i alla fall så åkte Emma och jag in och spelade minigolf efter det. Där var också Mogge, Sandra, Linda och en annan Emma.

Nu ska jag till stan och träffa Lotta. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0