Orkar inte fortsätta.

GI är tyvärr ingenting jag kommer fortsätta med, så ni kommer inte få läsa några roliga tips om GI-metoden. Just nu lever jag för att njuta och njuter för att leva. Tycker ni att det är fel av mig så kommentera gärna och säg varför. Jag vet, vill man vara fin så får man lida pin. Men jag orkar inte! Tänk om jag inte mår bra av att lida då? Hellre är jag lite tjockare än alla andra och mår bra i alla fall :) Ingen som vill ha mig ändå satt, jag får väl leva för att få andra att må bra i stället :) Åh, vad tiden går sakta! Jag vill sluta gymnasiet nu! Jag vill flytta hemifrån, börja jobba, och skaffa BARN! Jag vill vara gravid. Är jag töntig? jag vet att jag är det. Det känns bara ganska rätt :) puss

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej :)

Fin blogg!



Jag har nu dragit igång en MaxFaktor tävling! Gå gärna in på min blogg och se om det är något som just du skulle vilja vara med och tävla om :)

Kramar!

2009-08-01 @ 23:33:07
URL: http://miniiida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0