Nu förstår jag innebörden med cyklisk tid.

Jag vet, jag har inte uppdaterat på ett bra tag. jag har inte alls haft mycket att göra heller, jag har bara inte haft en dator tillgänglig. Igår var jag med Mogge på golfen igen. Med oss var marika och Linda också. Jättemysig dag, lite lång bara! Idag har jag bara varit hemma. Gått på toa, letat efter katten, ätit frukost, kollat på film, letat efter katten, gått på toa, fått främmande, ätit glass, kollat på film, letat efter katten, gjort läxa. Ja, det är det enda. Låter inte så roligt va? Nu har jag tröttnat. Morgan Wahlund, i morgon får du inte ta med någon jävla dator till jobbet, för då ska du hem till Bomhus och vara med mig! Anyway, du fattar vad jag menar i alla fall. Nu ska jag spela the sims och vänta in att Robban ska komma hem. Filmmys ikväll igen! Kram.

Kommentarer
Postat av: morgan

du får ta och komma till golfen för efter jobbet ska jag till sätra!

2009-08-08 @ 03:44:30
URL: http://mmorganwahlundd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0