:)

Idag har jag gjort absolut ingenting känns det som. Men egentligen har jag hunnit med rätt så mycket under en sån här kort tid. jag har ätit glass, städat i rummen där uppe, ätit mat, suttit vid datan, kollat på tv, badat, tränat på läxan, och nu är jag tillbaka vid datan igen. Snart ska jag kolla på nå konstigt program på tv och sen ska jag slå på någon film. Jag har inte bestämt mig än vilken det blir men det lutar mot Harry potter 4 eller Dirty dancing :) Jag berättar sen vilken film jag såg. I morgon så ska jag träffa mogge föresten. Det ska bli kul, senast jag träffade honom var faktiskt i torsdags :( Men nu måste jag dra iväg till tv:n några timmar. Hör av mig sen. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0