Det vackraste som finns.

Som ni vet så är jag i Bomhus nu. Jag vaknade för en timme sedan eller nått. Idag kommer mormor och Johan för att äta middag här. Jag tror att det blir en massa wii och GH också, sååå underbart :) Jag har börjat träna på läxa nu också. Robban och mamma har förhört mig och det går ganska bra att svara. Men sen har jag ju en hel del mer :( Jag saknar mina kompisar, men det känns som att det inte är någon alls idé att träffa dem på ett tag. Just nu njuter jag till max över att bara få vara hemma med familjen, konstigt va? De flesta brukar kunna göra vad som helst för att slippa familjen. jag saknar pappa också kom jag på, men han jobbar alla dagar, får psyke på gubben snart. Måste höra av mig någon gång så han kan ta ledigt ett tag, för inte tänker jag bo i en husvagn på golfbanan eller. antingen åker jag någon helg i September, eller så väntar jag till höstlovet så jag kan få vara där under en längre tid :) Föresten, jag är så grymt sura på alla som går och är gravida just nu. Jag är jätteglad för deras skull såklart, men jag är riktigt jävla avundsjuk! åh. Lotta har t.ex bara 3 och en halv månad kvar nu. Och lika faster min, hon har inte så lång tid kvar heller. Så sött ändå:) Att vara gravid är väl det vackraste som finns? Aja, nu ska jag ta någonting att äta och hjälpa mamma och Robban och förbereda innan de andra kommer :) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0