15 % av mig? :O

Jag vet inte om jag någonsin kommer klara av att gå ner så mycket i vikt som jag har sagt. Det är inte mycket för er, men det är mycket för mig. Jag kan ju inte bara trolla bort 15 % av min kropp så där, det är nästan omöjligt. Föresten så har jag bättre saker att tänka på. Som skolarbete t.ex. Jag är så jävla slarvig. Åh, jag hatar verkligen mig själv när jag håller på sådär. Men det är lugnt, det fixar sig nog. Studiebesökasrapporterna blir klara på 20 minuter. Och jag har tre sånna att skriva. Sen har jag också en  bokressension att göra, det kanske tar två timmar ungefär, men då måste jag också lägga till att jag måste träna på att berätta det muntligt, eftersom jag inte har en aning om det är muntligt eller skriftligt jag ska göra. Men det där med att skriva, det gör jag i morgon. Idag är det proven som gäller. Jag måste verkligen försöka lära mig dom utantill. Jag är på bra gång på fritidskunskapen, men antiken har jag svårt för. Visst, det är jätteintressant, men jag kan verkligen inte lära mig deras namn! Anyway, jag ska göra mitt bästa så att jag slipper gå om. Jag vill börja i min fina klass Bf2, annars blir jag ledsen!

Förlåt för så lite uppdatering på senaste tiden föresten. Jag har verkligen inte orkat skriva. Det är inte det att jag är trött på bloggen, utan jag har inte ens haft tid att logga in. Allt måste vara skola. Och på tal om det så måste jag gå och träna lite mer på provet. Eller, först ska jag äta lite frukost! Puss:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0